Merimiehenkatu 36 D
00150 Helsinki
010 681 700
etunimi.sukunimi@heku.fi
Copyright 2016. Heku Oy. All Rights Reserved.
Budget Sportin Budjettiministeri Black Week -kampanja voitti audiomainonnan Kaiku-kilpailun Teho-kategorian eilen illalla KaikuGaalassa. Heku-ryhmä vastasi kampanjan luovasta suunnittelusta.
”Voittajan kohdalla tulokset puhuivat puolestaan. Kampanjassa radio oli strategisesti valittu päämediaksi tavoittamaan haluttua yleisöä ja tuomaan vaikuttavuutta. Voittajakampanjassa radiota hyödynnettiin viikon aikana isoin panostuksin, ja se saavutti hienon taisteluvoiton vaikeassa markkinatilanteessa tuloksillaan”, tuomaristo perusteli voittotyötä.
”Luovana toteutuksena spotit olivat kompakteja, hauskoja ja nopeaa dialogia, jotka toimivat ajassa.”
Tämän vuoden Kaiku-kilpailun ehdokasmäärä kasvoi edellisvuosista ja nyt kisan yhdeksään kategoriaan ilmoitettiin yhteensä 159 audiomainosta, joista ammattilaisraati valitsi vuoden voittajat.
Kaiku-kilpailun tiedote voittajista on täällä »
Kuvat: Aki Rask (Kaikugaala) ja Juho Kuva (voittajat)