Ajankohtaista

28.11.2017

Hesarin julistekampanja Eurobestin shortlistalle

Helsingin Sanomien ”The Art of Journalism” on napannut shortlistin Eurobest-markkinointifestivaaleilla Lontoossa.  HS:n julistekampanja on shortlistilla Design-kategorian Illustration-osiossa. Katso koko shortlist täältä.

Heku-ryhmään kuuluva Barabra on ollut mukana idean jatkojalostamisessa sekä vastannut digitaalisesta suunnittelusta ja tuotannosta. Kampanjakonsepti on Helsingin Sanomien ja TBWA\Helsingin käsialaa.

Helsingin Sanomat antoi 12 taiteilijalle ja yhdelle tekoälylle tehtäväksi tehdä HS-logosta julisteen. Julisteissa herätetään katsoja ajattelemaan ja toimimaan maailman muuttamiseksi. Taiteilijoina mukana ovat mm. Erik Bruun, Meeri Koutaniemi, Nanna Susi ja Ville Tietäväinen.

Julisteita voi katsoa osoitteessa HS.fi/juliste. 

Eurobest on Euroopan suurin vuosittainen markkinointifestivaali, joka kokoaa luovan alan huiput yhteen. Mainoskilpailu on osa kolmipäiväistä tapahtumaa, joka on pullollaan tuoreita mainosalan aiheita. Mainoskilpailussa on 21 eri kilpailusarjaa. 

Ota yhteyttä

Merimiehenkatu 36 C
00150 Helsinki

010 681 700
etunimi.sukunimi@heku.fi